Tuesday, August 11, 2009

you heal my soul ! :)

arrgghhhhhhhhhhh !
urrghhhhhhhhhhhhhh !
orghhhhhhhhhhhhhh !

okay , selesai suda cara cara aku menjerit . korang dilarang sama skali ntok follow kerja gila tersebut , kalau korg memberontak gak nak follow , tkpa . aku paham . korang sentiasa nak bersama sama ngan aku kan ? ohh , how sweet . aku terharu . harharhar !


bole luahkan prasaan sekejup takk ?

siket jeaaa punnn . huuuu .
a bit upset with someone . eh no ! bukan sikett .
but banyakkkkkkkkk . huu . sampai ati .
nak bawak diri g Paris aa . miahahhah .
banyak duit kau farra . roh kau nak g sana pun tak pass.
Cett !



semenjak semakin busy di mat jiwa , aku daa dapat tau something weh . wahh wahhh wahhhhhh . macam macam do aku kena . dunia duniaa .

ada yang kata aku lupa daratan . bajet dak hot . sombong tahap anjing berak emas . belagak ngan handbag yang begantong di bahu mahupun di leher . nak tunjuk power bawak benda alah tuh . nak jadi tuk kura . bajet pandai itu ini , farra itu farra ini . apa nehh banggg ??

Lupa Daratan , Lupa Segalanya

aku nak lupa daratan apanya ? da sah sah aku skang tinggal kat darat . bukannya kebulur nak terbang meroyan naek kayangan . aku tau mana asal aku , di mana ? di siniii . tanah tumpahnya kuah ke nasi . HOHO

Hot 'n' Cold

ade plak buta meraba raba cakap aku neh dak bajet hot . ehh puhleaseee laa . aku suka suasana sejukk . mata pun sejuk nak memandang en en . watpa laa aku nak melaram jadi hot , aku memang takkan hot pun . tunggu kiamat jeaa laa . dak hot laa aku nanti . masyallah .

Sombong Terjun Lombong

sombong ? am i ? aiseyy , sorry laa en if aku ada tesombong tetiba en . aku kalau bole , nak do tego sembang bermesra ngan korang , but seriously , aku cam takterdaya . bukan tknak :D

ditambahkan lagi aku nehh bajetnya nak rajin blaja en . tertak layan plak korang seterusnya dilabel , sombong , hope sangat aa en , aku taknak jadi sombong kat mata korang . but if betul laa aku jenis cmtuh , mintak ampun mintak restu . HOHO .

HANDBAG Lopek Hodoh

bab belagak ngan handbag laks . da jadi isu en . adoiyai . if aku tak sandang kat bahu , mana aku nak gayotkan lagi handbag uh ? kat bontot ? pletak laaa . tuih . bahaya makkk . mengundang kecelakaan serta musibah . uhuks .

Jalan lembut plus lemah gemalai ?

bab jalan jalan nehh , please laa jangan nak jadi en hot issueee ! sumpah aku geli . lagilagi nak cop aku nak guda suma laki mat jiwa tuh . what the neraka ! pehh , geli do . aku da aa fcuk ayat ayat telaknat korang nehh . nak plak cop aku en . yeahh ! aku sorang jea girl yang jalan sloe . with that jahanam handbag . ingat aku sukaaa sangat ? ha ah ! aku jalan sloe ! kalah tuk kura . tempat yang patotnya kelajuan 120km/h somthing aku bawak 40km/h . HOHO . aku tak suka speed aaa , kau dulik apaaa ngan aku .

yeahh , ramai da nasehat aku . n thanks cos amek berat , teharu nehh . bia laa aku bajett atok bawa cucu g jenjalan cuci mata en . melenggang kangkong bayam sawi pe jadah nta en . haihh . pleasa , aku bukan rempit . aku tak wat aksi aksi lucah yang sering derang tayangkan . geli aku . superman aa , ironman aa = = .

Si Genius Kyle XY jr ?

bajet pandai . haa . neh lagi satu . aku takpandai manaaa punnn ! tesangat laa dungu , so veri da bunguks . amek kauu . each subj takpenah plak aku cecah 100 en . if babbab graphic or photophoto neh , bukan expert gegilaa . baru blaja . haihh .

tuh laaa manusia zaman skang . suka menilai orang tanpa cek badan dulu . maen pakai terjah serkap jeaa . bahaya nyahhh . hoho .yeahh , memang aa aku pun judge orang by 'its cover' , but bukan semua en . da uh , asal tengok muka dia bepanau , haa ! HIV ! asal muka berparut , haa ! CASTELLO ! check roger out laa sket en . bahaya sungguhhh laaaa = =


dala , nak majok ni . nak bawak diri :P
lalalala .
bes plaks layan lagu nih .
truly , deeply you heal my soul !





The Climb
I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"

Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking

But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down
But no, I'm not breaking

I may not know it
But these are the moments that
I'm gonna remember most, yeah
Just gotta keep going

And I, I got to be strong
Just keep pushing on

'Cause there's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb, yeah!

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Somebody's gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb, yeah!

Keep on moving, keep climbing
Keep the faith, baby
It's all about, it's all about the climb
Keep the faith, keep your faith, whoa



No comments: