Monday, December 7, 2009

congratulation for the newly weds !



aku terima nikahnya zarith firdha binti harun dengan mas kahwin satu dinar emas , tunai .
sah ! jum dating :P



5 disember yang lalu
... KAHKAH cerita macam basi tapi takk apa . kita panaskan semula dalam ketuhar gelombang mikro . 5 disember yang lalu merupakan hari bahagia kakak aku . congratulation ! lambat sikit tapi tak apa biarlah lambat asal bergaya . HAHA . bukankah cinta itu lebih tinggi nilainya dari perkara duniawi yang lain ? cakap macam bagus sahaja . HAHA . maka ada hari yang sama , aku juga melangsungkan pernikahan . kalau tahu macam ini seronok berkahwin , masa tadika lagi dah kahwin dah . whoaat ? acah saja . mana mungkin bernikah muda dara begini . ohh abang pendekk :D


along yang seperti biasa selalu mendakwa diri beliau angelic memang betul betul angelic hari itu . engkau laksana new moon :D ini betul tak tipu . aku ikhlas puji . along , tolong baca dengan perasaan terharu heh , tolong tolong . HAHA over .

aww . panas weh panasssss .


ada sorang mamat tu dok usha usha depan pintu umah . aku pon senyum senyum ah kan . wiwiittt . dalam otak gua pikir sapa ah gerangan si hensem uhh . aciwaaa :D ohhh abang mafestlaw pernah ber-ym dengan dia suatu ketika dulu . fuhh . jumpa jugak yaa kita . cuma tak bertegur sapa ajaa . terima kasih kerana sudi datang . terharu . tapiii terkilan abang ifir takkpat datang . pheww pheww !


abang abang putugraper kita macam excited telebih plaks nak shot gambar aku . sumpah malu . aww aww . comel sekali mereka terbungkang terkangkang depan umah . yawww ! mama macam fenatt seronok melayan tetamu , ayah segak bergaya . KAHKAH .


cuti kali nih was totally different . bercuti tanpa kakak yang membesar bersama , bergulen terbungkang , gelak pecah perut . aiseymennn , rinnduuu . dah takda orang nak bawak aku pergi shopping dah .habislah habislah . dah emo macam elmo dah .

No comments: