Wednesday, December 30, 2009

entry boring kali nih . tak payah baca . hanya aku dan dia sahaja . HAHA

lusa dah nak masuk 2010 .

jadi , resolution aku ? entah . aku memang tak ada mood untuk sambut apa apa sebelum nih . sekarang nih apatah lagi . ahhhh tak ada mood untuk buat sebarang kerja .

dah buat istikharah , but stil tak dapat petunjuk . apa apa pun aku kena stay jugak dekat situ . ohh kejam gila pengetua tak lepaskan aku macam aku aset sekolah tuu . kununnya nak keluar kena ada sebab . habis tuu aku nak keluar kira tak bersebab ah ? cett . keling gila .

ayah suruh bertahan . cerita itu and ini and aku pon dah give up . punyalah nak aku stay hostel , beli macam macam . HAHAgelak sederhana sebab kesian dekat ayah .

aku tengah tunggu anis and sya nih . kata nak tidur rumah aku malam nih :)

eh hari ini aku sakit pinggang luar biasa punya . biasalah perempuan sebulan sekali mesti macam nih . aku terima takdir aku seorang perempuan . engkau macam mana ? kalau khunsa terima sahaja engkau khunsa . jangan salahkan takdir . berdosa =.=

abang pendek pon tak ada . abang tinggi pon tak ada . abang sedang pon tak ada . bila nak balik ? :(

aku nak kecikkan paha aku . terasa huduh bila berjalan . macam platipus lagaknya . haish .oke dah dah . aku dah start meroyan .

tak tau nak tulis apa lagi nih . dah macam loser gila dah nih . okelah , selamat belajar di sana gendut .


p/s : sedang belajar menulis secara skema untuk pembukaan tahUn baru ini

No comments: