Friday, December 11, 2009

wrestling untuk kaum feremfuan juga .




aku tahu rancangan WWE itu
penuh keganasan dan kerakusan
hanya jejaka ajaa yang bajet nak
memonopoli whole WWE tuhhh


butttttt ,
aku layan jugak okayyyyy
so , korang nak kata aku neh dlm
golongan jejaka kahh ?
walhal tok aku pun layan laa weyyy
HAHAHHA .


dulu aku layan benda nihfor sure , aku just nak
have fun and lepas tensen .
HAHHA . bolekah ?


lagi lagi Rey Mysterio en en.
Jeff Hardy , John Cena
Ohh , Undertaker .
BHAHAHHAHAH :D
wey weyyy.Rey mysterio wey.aa suka suka !kecik comel ajaa .wuuu :D


act , aku pun taktau laaa how come aku bole terjebak ngan gejala WWE nehh . but for sure , aku layan mende alah nehh , since aku form1 lagi . I mean mcm gilagila layan laa kannnn . time kecik kecik dulu . setakat aku tau nama The Rock , Stone Cold , Big Show ngan Rakeshi ? apa nta nama gemuk itam uh . haha . warga Kenya apa ? geli weh great khali jadah semua . eiiiiii wutthetahi . grrr .



but bloggie , itukan hanya lakonan semata mata :)
*aurat weyyyy . syirik syirik :P

No comments: