Sunday, January 16, 2011

A : weyyy lama tak nampak hang online fb .

B : eh . lame u menyepi sayang .

C : blog awak dah berhabuk .

D : u pergi mana darling ? lama tak chat . rindu .

E : ohmaigod , fara dah keja ! sirius aku tak percaya .

F : betoi ka hang keja ? hang suka muhong orang noo .

heyyyy , ramainya orang prihatin dengan hidup aku . aku betolbetol rasa macam diva . KAHKAH . biasalah , orang dah kerja macam ni lahh . busy . ouh well kerja as operator kilang memang penat la weyyy . malam menjelma aku terus tidur terbungkang tak ingat dunia . bukan aku tak mahu beramah mesra ambil tahu life kawankawan or sombong wut-so-ever .

aku taktahu laa kan ada pulak orang tak percaya aku kerja sekarang . aku ni dah cukup sasa , gagah , macho dan kacak untuk bekerja nokk . kerja aku mudah saja . sealed , packing and kira jumlah produk yang keluar untuk hari tersobut . mudah kan ? tapi , phewww penat.

kawan pon a#okay , semua ramah . mostly janda . HIHI . abangabang kilang pon tak kurang galak , memang mantop tahap kegalakan mereka tuh . aku sebagai muslimah sejati still dapat tahan nafsu kuda nih dari jadi anak monyet . i mean akan bercinta monyet dengan abang kilang , euww . nehi nehi ! aku sarankan sapasapa yg terdesak tu bolehla cari jodoh dekat situ . moga dipanjangkan jodoh . HARHARHAR .

since dah kerja nih , muka dah harubiru . melupas sampai capuk dah muka nih . habisla aku dah takda sapa nak mengorat lagi nanti :P


No comments: