Thursday, May 24, 2012

kembali

masha-Allah , hampir setahun aku tak update blog comel ni . mentang-mentang sibuk belajar dekat matrix sampai tak sedar diri ada blog . eh bukan tak sedar diri , cuma lupa . gamaknya sibuk belajar sampai dapat 4rata kot ? eh taktak , jangan salah faham . otak aku tak se-cool otak
orang bermata sepet . HIKHIK .


i am on short hiatus


semenjak habis matrix nih , aku dok melepap saja dekat rumah . but wehhh , membela lemak nih bosan jugak . haii , belajar pon bosan cuti pon bosan . apa punya nafsu serakah ni ? aku nak kerja . you hear that ? i need a jobbbbbbbbbbbbbbbbbb okay that is enough farah awatif . bila difikirkan semula why dont i just relax saja for this 5months ? ni saja cuti panjang yang aku dapat sebelum sambung belajar . nanti dah start busy with the lectures , assignments , tutorial and shopping . eh shopping ? see , buasnya dia . sapalah mak pak dia :P


men prefer over housewife rather than working women . why ?


buat masa sekarang ni , aku merupakan seorang suri rumah beranak dua tanpa suami . aku masih bujang , tapi sudah punya anak . ehemm anak saudara . kemas rumah , sidai kain , basuh baju , memasak , menyapu semua tu kerja aku di rumah . hari-hari buat kerja yang sama , bosan kawe . HAHAHA .





No comments: