Wednesday, June 17, 2009

meet my fren :)

hoho . neh laa apa yang jadi if diri aku neh dilanda ribut kebosanan .
menjelajah serta melayari bahtera online . menjenguk ke sana ke mari
sampai laa terdetik terketuk bahkan terterajang pintu hati aku
nak search bout makhluk ghaib , halus , suci takbole sentuh n apaapa lagi laaa .Align Center

bila da search uh , perasaan takut , cuak , gementar menyelubungi diri .
tapi bila da tengok uh , rasa macam pic uh fake pun ada .
hancur luluh serta punah laa harapan aku nak menakutkan diri sendiri
walaupun cuma ada tekanan darah rendah , nak gak try naekkan tekanan darah neh .
HOHO . cari penyakit lagi teruk plak kann ? haishh .

tapi , aku tktau laa bagi korang pics nehh sume seram , real or ori en .
tapi bagi aku , sume neh FAKE teramat sangat ! nak femes . apa kes .
tuh laa hantu . bila da takpat perhatian , nak perhatian . benci aku .
takpat terima akikat derang uh tak sexy , macho , cun , ayu bahkan gagah !


pa tenungtenung haa ? mara neh mara

haish , maen flying fox kaa ?

aucakk ! selamat pagi ! hello . teman adik di sini .
bangun dengan riang , menyanyi ! bermain bersama , ayuh ! HAHA

nak gak enterframe . kusut tol laa .

aa , neh aku tengok agak seram aa = = .

tapi tapi tapi , bukan neh yang mampu wat aku menjerit !
terpekik terlolong serta pengsan ! tetapiiiiii . . . . . .


yang iniiii !!


masyallahhh ! aku tengok gamba pun , aku da naek bulu roma ! yuckss !
penah aku menjerit terlolong lolong ibarat nak panggel
suami balik uma makan . hanya disebabkan dis menatang .
hampeh !

dan termasuk yang ini !

1 comment:

Unknown said...

pergh seram uh wehhh
hahahaha