Sunday, November 8, 2009

lemak pipi boleh jual .


dulu aku tembam sangat . sungguh gemuk macam dipam pam dekat petronas . semasa di bangku sekolah menengah ( form 1 ) berat aku susut tak percaya korg tanya penimbang . dah jadi feremfuan dalam erti kata sebenarlah kununnya . aku hanyalah seberat 40kg sumting . kalau orang tengok mesti ada yang tegur eh fara kurus sekarang ni . dulu aunty tengok macam chubby cket . heh ayat terlaknat gila . lagi sekali aku ulang terlaknat .


and now masok asrama apa jadah tah . baru seminggu duduk sana dah gemuk dah . haaa semua start risau . ayok bermulah fasa gelap hidup aku . dah mula dah rasa rendah diri sebab anggap huduh tahap si pinky . rasa macam habislah tkda boys mengorat nanti . habislah habislah habislah . hehhh . nasib baik takk habis . dalam gemuk gemuk tuu pon still ada orang mintak no phone . cehh gemok pon orang still nak . HAHAHA . gemuk pon laku jugak . sumpah tak sangka ! cehh fara belagak diva dah . habeslah kau :P


ayah plak tak habis habis cakap . tengok tuu , buah limau bali jalan . wohh keji gila . iman aku dah start mengamuk dah :( terpaksa buat muka suci even hati tak rela . *ayat sumpah takk buleh blah . dalam sebulan macam tuu berat badan start turun balik . tak susut banyak lah but atleast takda lah rasa sebijik macam belon . maintain saja dengan 46kg atau pada hari yang lebih malang , 47kg .


minggu lepas . jengjengjeng . galak sekali .


mungkin jarum penimbang tu tipu . mungkin . tapi aku takk rasa dia tipu . dia tunjok 43kg weh . aww awww . abang suka mak , nyah :) tapiiii dengar saja macam kurus . act takk kurus pon . pipi still bulat entah bila nak naik shape tulang pipi . semua neh gara gara tidur yang terlalu banyak . lempang kang . terasa macam nak derma lemak pipi aku neh dekat orang orang lidi . HAHA .


tajuk entry kali neh macam suspen sikit bukan ? ah , act bukannya aku mention lemak kita boleh dijual . ayat pertanyaan tuu , okek . bolehkah jual lemak ? :D



No comments: